فهرست مطالب

مرکزی که برای ثبت درخواست ویزای اسپانیا وجود دارد، به عنوان BLS اسپانیا شناخته می‌شود. این مرکز برای پیشگیری از ایجاد صف‌های طولانی در جلوی سفارت اسپانیا راه‌اندازی شده، تا متقاضیان بتوانند بدون نیاز به حضور در محل سفارت، وقت سفارت اسپانیا را گرفته و درخواست خودشان را برای ویزای این کشور ارائه دهند. کارگزاری بی ال اس به عنوان نماینده سفارت اسپانیا در ایران، انواع ویزای اسپانیا مانند ویزای توریستی، تجاری ترانزیتی و ویزای تحصیلی را صادر می‌کند. اگر قصد دارید در کشور اسپانیا به تحصیل، کار یا زندگی مشغول شوید، لازم است که وقت سفارت اسپانیا بی ال اس را گرفته و سپس سفرتان به این کشور را شروع کنید. البته کارگزاری bls ویزاهای کوتاه‌مدت اسپانیا جهت اقامت ۹۰ روزه را نیز برای متقاضیان خارجی صادر می‌کند. بنابراین، اگر قصد دارید یک سفر توریستی به کشور زیبای اسپانیا داشته باشید، لازم است که وقت سفارت BLS اسپانیا را گرفته و سپس ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید.

 

چگونه وقت سفارت BLS اسپانیا بگیریم؟

چگونه وقت سفارت BLS اسپانیا بگیریم؟

برای دریافت وقت ویزای اسپانیا bls، لازم است که در وب‌سایت بی ال اس، وارد قسمت وقت مصاحبه، درخواست ویزا و سپس فرم رزرو وقت مصاحبه شوید. پس از آن برای دریافت وقت ویزای اسپانیا از طریق بی ال اس، لازم است که درخواست وقت سفارت تکی یا گروهی را مشخص کنید. سپس باید مرکزی که قصد دارید از آن برای ویزای اسپانیا (تهران) اقدام کنید را به همراه نوع ویزا مشخص کنید. پس از آن باید شماره تلفن خودتان را وارد کرده و ایمیل‌تان را نیز در بخش تعیین‌شده وارد کنید. پس از ارسال کد فعال‌سازی به موبایل یا ایمیلتان می‌توانید آن را در قسمت وریفای کد، وارد کرده و گزینه ادامه را بزنید. در نهایت باید مدارک مورد نیاز را آپلود کرده و آماده دریافت وقت ویزای اسپانیا بمانید.

حتماً به این موارد توجه داشته باشید، باید مدارک‌تان را به صورت مرتب‌شده به سفارت اسپانیا تحویل دهید. همچنین باید این موضوع را در نظر بگیرید، در صورتی که برای ویزای خانوادگی یا گروهی اقدام کرده‌اید، باید مدارک هر فرد به صورت یک فایل مجزا و به ترتیب اعلام‌شده تحویل کارگزاری bls شود. افرادی که زیر ۱۲ سال هستند، نیاز به انگشت‌نگاری و حضور در دفتر کارگزاری ندارند، اما دریافت وقت سفارت اسپانیا برای آن‌ها اجباری خواهد بود. اگر قصد اخذ وقت جدید سفارت را دارید، باید وقت قبلی خود را از طریق سفارت لغو کنید. همچنین در صورتی که در ساعت تعیین شده مصاحبه نتوانید به سفارت بروید، این دفتر هیچ تعهدی برای پذیرش پرونده شما در آن روز نخواهد داشت؛ بنابراین برای دریافت ویزای اسپانیا لازم است که دوباره وقت سفارت را بگیرید.

آدرس شرکت BLS اسپانیا در تهران 

آدرس شرکت BLS اسپانیا در تهران واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی ظفر، مجتمع نگین ظفر، طبقه ۹ واحد ۲۲ است؛ بنابراین کسانی که قصد دارند، به‌صورت حضوری جهت امور ویزا به این مرکز مراجعه کنند، لازم است به این آدرس bls اسپانیا در ایران بروند.

شماره تماس bls اسپانیا

اگر سوالی دارید که در سایت بی‌ال‌اس جواب آن را پیدا نمی‌کند، یا نیاز به راهنمایی درباره نحوه اخذ ویزای اسپانیا در زمان کوتاه و… را دارید، این امکان برایتان وجود دارد که از طریق شماره تلفن 02192004659 با کارگزاری این کشور در ارتباط باشید.

سایت بی ال اس اسپانیا

برای کسب اطلاعات درباره نحوه اخذ انواع ویزای اسپانیا، پیگیری درخواست ویزا و دریافت آخرین اطلاعات درباره ویزای اسپانیا می‌توانید به وب‌سایت این کشور مراجعه کنید. وب‌سایت بی ال اس، به‌صورت دو زبانه در ایران آماده استفاده است. برای استفاده از اطلاعات وب‌سایت BLS اسپانیا در ایران می‌توانید به آدرس فارسی این سایت یا spainvisa-iran.com مراجعه کنید.

شرایط دریافت وقت سفارت اسپانیا، نحوه رسیدگی به درخواست‌ها، تعطیلات رسمی سفارت و قوانین مهمی که درباره اخذ ویزای اسپانیا وجود دارد، به‌طور کامل در این وب‌سایت ارائه شده‌اند؛ بنابراین با مراجعه به سایت بی‌ال‌اس می‌توانید اطلاعات جامعی درباره نحوه دریافت ویزای اسپانیا و شرایط آن به دست بیاورید.

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید، در صورتی می‌توانید از ویزای اسپانیا را دریافت کنید که اسپانیا مقصد اصلی سفرتان باشد، یا این‌که اولین منطقه‌ای باشد که در حوزه شینگن به آن وارد می‌شوید.

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به مرکز BLS اسپانیا

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به مرکز BLS اسپانیا

مدارکی که برای دریافت ویزای این کشور باید به مرکز BLS اسپانیا ارائه دهید عبارت‌اند از:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از 6 ماه
  • دور قطعه عکس مربوط به ۳ ماه اخیر
  • ترجمه فوری تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تاییدیه رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیما
  • بیمه‌نامه مسافرتی
  • مدارک شغلی از جمله گواهی اشتغال به کار، فیش حقوقی یا مدارک بازنشستگی
  • مدارک مربوط به تمکن مالی مانند گردش حساب ۶ ماه اخیر
  • درخواست ترجمه مدارک از دارالترجمه علامه

درخواست ترجمه مدارک از دارالترجمه علامه

شرکت بی ال اس اسپانیا کارگزاری معتبر این کشور است. برای اینکه بی ال اس اسپانیا به درخواست ویزای‌تان رسیدگی کنند، لازم است که ابتدا وقت سفارت را بگیرید. وقت سفارت اسپانیا را می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت بی ال اس بگیرید، سپس مدارک‌تان را در بازه زمانی تعیین شده به سفارت این کشور تحویل دهید.

با توجه به اینکه وجود کوچک‌ترین نقصی در مدارک یا ترجمه اشتباه آن‌ها می‌تواند موجب ریجکتی درخواست ویزای متقاضیان شود، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه دارالترجمه علامه، خدمات ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی و لگالایز مدارک را دریافت کنید. با کمک این موسسه می‌توانید مدارکتان را به بهترین نحو ترجمه کرده و دسته‌بندی کنید، تا در همان بار اول موفق به دریافت ویزای اسپانیا شوید.

سوالات متداول + جواب

  1. نحوه گرفتن وقت سفارت اسپانیا چگونه است؟ برای تعیین وقت سفارت اسپانیا باید از طریق دفتر BLS یا کارگزاری این کشور در ایران اقدام کنید.
  2. ویزای توریستی اسپانیا چقدر اعتبار دارد؟ این ویزا با اعتبار سه ماهه یا 90 روزه صادر می‌شود.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *